puss

Publicerad 2013-01-22 18:33:02 i

hejhejhej.
ligger just nu i sängen i min kaninonepiece. den är så himla mysig. förstår inte varför jag inte använder den oftare. Ska väl om sisådär en och en halv timme dra och köpa lite mys till min älskling för han är lite ledsen idag. Idag har jag jobbat. så himla trött är jag nu. dör lite här hemma. Försökte sova för en stund sedan men det funkade inte. Ikväll kommer i alla fall älskling hit. Mysigt. blir nog bara att kolla på någon film och mysa lite. Jaja ska kolla sveriges mästerkock nu innan jag drar. hörs.

Kommentarer

Postat av: Ida Eriksson

Publicerad 2013-01-29 22:34:51

Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en glammig väska! :D Delta med en kommentar i detta inlägg:
http://adaras.se/2013/january/vinn-en-glammig-vaska-fran-sofia-moore.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela