david.

Publicerad 2012-09-04 23:45:41 i

jag har aldrig någonsin varit såhär lycklig. aldrig någonsin mått såhär bra. Jag vill inte säga föralltid jag vill inte säga lämnar aldrig. Dom orden har jag sagt så många gånger förut. Och dom har uppenbarligen bara visat motsatsen. För nu är det på riktigt. Jag har träffat min bästa vän, min andra halva. Men även fast jag inte säger föralltid, inte säger lämnar aldrig kommer jag istället säga. Du är det bästa som någonsin har hänt mig, jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag är hundra procent säker på att jag aldrig någonsin varit såhär kär förut. Du är den första som fått mig att gråta, av bara ren jävla lycka. Finns inte ord för dig. jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela