just do it

Publicerad 2012-11-25 21:11:19 i

ligger i sängen med en jävla julmustflaska med varmt vatten mellan bena, jo då kanske ni undrar varför? det ska jag tala om. jag har nämligen för tredje gången på typ 2 månader fått urinvägsinfektion. orkar inte orkar inte. det är så jävulskt jobbigt. Jaja. nu har jag klagat klart. ligger just nu och kollar på beck, börjar sju imorogn så borde väl sov när som helst. i fredags var det swedish house mafia, hade så jävla höga förväntningar att jag helt enkelt tyckte det var ganska uset. tyvärr, det är ju faktiskt så att jag har sett så fruktansvärt mycket bättre. Till och med melissa horn på cirkus slår detta med hästlängder. jaja tråkigt. Snart kommer väl älskling hit. saknar honom även fast jag sover med honom varje natt. vill bara att det ska bli agusti nu så vi kan flytta in i lägenheten. Vi var nämligen och kollade på soffa och matbord igår. ska bli så mysigt, jaja nu ska jag kolla på beck. puss på er. bilder kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela