att se framåt.

Publicerad 2012-11-19 15:39:07 i

hejhej.
gjorde precis en videoblogg men insåg bara att den var så jävla tråkig. tänkte bara lista upp några saker jag längtar till.
  • SWEDISH HOUSE MAFIA på fredag.
  • Julafton ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ alltså, för er som har missat. jag älskar julen, mer än allt annat på denna jord. Jag skulle ärligt talat grina ihjäl mig som jude och inte få fira denna mysiga tid. Det är så himla mysigt och så himla trevligt bara. Massa julklappar, tomten, röda grejer, knäck, julbak, lucia, mistel, familj och julbord. Sen får vi inte glömma det viktigaste av allt, JULMUSTEN. Äh fy fan vad jag älskar julen.
  • Mysteriet på greveholm, jag tänkter så följa julkalendern samt köpa en riktigt julkalernder i år. Jag är helt taggad på att gå upp tidigt varje morgon, äta lussebullar och kolla på jukalendern. WIIIHOOO.
  • Trots dom två punkterna innan så längtar jag som fan till sommaren, inte bara för alla festivaler och förhoppningsvis resor som skas iväg på utan också till att jag och david flyttar ihop då. Helt sjukt pirrigt.
  • Jag har också försökt att övertala david att vi ska köpa en hund när vi flyttar. Vilket jag vill, så himla mycket. Och han sa typ ja idag. eller jag önskar att han gjorde det i alla fall. hehehehehehe.
WIIIIHOOOO. på bra humör idag. nu ska jag duscha. puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela