I try

Publicerad 2012-01-14 13:58:53 i Bilder,

japp. kvällen igår var skitkul tills vi drog vidare från the planet. var väldigt ledsen och allting kändes väl skit typ. Men som tur var var kim världens bästa och fick mig till sist att sluta gråta. vaknade imorse av att david smsade och sen låg jag och pratade och var ledsen hos honom ett tag. imorgon får jag träffa dig. då kommer jag bli glad igen. ikväll ska jag jobba. kanske till och med tjatar med mig fanskapet hem idag om han vill. saknar honom. ganska mycket. sitter just nu på golvet i vårat vardagsrum och håller på att somna. orkar verkligen inte jobba ikväll. vill bara lägga mig ner i sängen och sova hela kvällen. jobbar imorgon också.. tredje helgen i rad. döda mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela