the end

Publicerad 2010-10-23 10:45:19 i Bilder,

Så mycket du har sårat mig. så många nätter jag har legat hemma gråtandes. men nu är allt sånt där över. allt jävligt som du har fört till mitt liv på senaste tiden. jag önskar jag kunde skriva precis vad du hade gjort men det kan jag inte göra här. Ett och ett halv jävla år och detta är tacken för att jag alltid funnits där. alltid försökt att finnas där. du har ju mig det vet du, jag är som bunden till dig. det är helt sjukt att det kan vara så till en person som beter sig så illa. och skyll ingenting på mig. om du gör det så är det inte klokt. vad förväntar du händer när man gjort slut? inte att någon ska komma tillbaka när den har fått höra att den ska dra åt helvete. orden du sa: om jag skulle ta livet av mig skulle jag skriva i mitt brev att ALLT var ditt fel!!! Så den här texten är för att be om ursäkt för att jag fanns där. för det var precis vad jag gjorde. jag krävde saker från dig. jag krävde KÄRLEK. Men nu är det sista gången. aldrig mer josefin och felicia. för nu nu orkar jag inte mer.
vi hade en fin tid. men ditt beteende förvandlade allting till ett misstag. jag litade på dig. jag litade på dina ord. nu ska jag sluta tro på kärlek. för den tog du när du gick. farväl. jag vet inte ens om jag någonsin kommer kunna se dig i ögonen igen. en sak vet jag. att hur ont du än gör mig. kommer jag alltid att älska dig.
farväl.. jävla idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela