telephone

Publicerad 2010-11-24 23:56:19 i Bilder,

hej grabbar.
jag är fett med trött. men jag orkar inte sova. för sova är slöseri med tid särskilt på kvällarna när man har så mycket roligt för sig. jag har pratat i telefon hela kvällen. HELA KVÄLLEN. först stina. sen my. sen erica. sen andy. och snart ska jag ringa matilda. jag får panikis komma likis. men det är awsome. dagen har varit bra! förut mitt vredesutbrott mot stina på tunnelbanan som dock resulterade i skratt. kvinnan vet hur man får mig lycklig. bortsätt från dagen är kommer lönen imorogn. och då ska jag shoppa. sen på fredag då smäller det. wiiiiiiiii. party för hela slanten. sen sen. på lördag. då ska jag mysa med stina. sen vet jag inte. vi får el an se. ska nog faktiskt plugga på söndag i alla fall. jaja. vafan. måste verkligen sova. men först... matilda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela