kommer så väl ihåg

Publicerad 2010-11-19 15:03:20 i Bilder,

hej grabbar.
jag är trött.com. jag vill helst sova. men jag orkar inte vara pigg sen. idag har jag varit på älvsjö mässan. där alla andra 92or antagligen var idag. så jag funderar på om jag verkligen ska satsa nu. då menar jag verkligen bli det jag vill. jag skulle helst av allt verkligen vilja bli sångerska. men drömmar kan man ju ha. men annars tror jag faktiskt ärligt talat att jag ska plugga till läkare. har alltid velat men aldrig orkat. det kommer säkert ta sisådär 10 år, men gud vad jag skulle trivas med mitt jobb. var även och hälsade på morfar på sjukhuset idag. och sen ska jag kanske ta en promenad med sara. efter det ska jag träffa olle en snabbis och sen hem till erica på filmkväll. en lugn helg väntar. skööööönt.
hjerta <3

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-11-20 00:58:08

<3<3

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-11-20 00:58:14

<3<3

Postat av: alina

Publicerad 2010-12-06 14:14:29

läkare, är inte det en väldigt orealistisk dröm? hur tänker du göra för att bli läkare? det kräver ju 20.0 i gymnasiet och 1.7-2.0 på högskoleprovet eller så får du plugga utomlands

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela