puss

Publicerad 2010-06-03 09:39:01 i Bilder,

hejhej. vaknade precis upp hemma hos my. Tillbringade natten här igår, vi kollade lite på grey's och bev hills. ja och nu är jag fruktansvärt irriterad. för jag fick nämnligen precis reda på att nej, felicia behöver inte gå till skolan idag utan man ska sitta i skolan och göra rester vilket felicia inte har. jag blir tokig! Så nu sitter jag här i mys soffa, klockan är tjugo i tio och jag är färdigfixad. men my sover, så vad ska man göra nu? Jo, jag ska lägga mig här och deppa och kolla på desperate housewives! Senare ska jag åka in och köpa biljetter till borlänge och peace and love, träna, sen träffa olle och kanske senare åka till matilda. hejdå!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela