fuck you

Publicerad 2010-06-09 12:02:49 i Bilder,

God morgon!
sitter just nu i min säng och lyssnar på melissa horn. tröttnar verkligen aldrig på henne. kan alla hennes låtar och två jävla veckor kommer hon stå framför mig, på en scen, i borlänge på peace and love. jag blir galen bara jag tänker på att jag faktiskt ska få se två av mina största idoler. hon och lily allen. JAG BLIR GALEN! underbart. supa. skratta. med två av mina bästa vänner. och andra vänner. jossic. underbart. vill dit nu nu nu. så vad säger man. jag vet inte trots att jag inte mår så bra är jag ganska glad idag. finns planer på att följa med jossic och henne kompisar till någons landställe idag och supa. men jag vet inte, tror inte det blir av. annars ska jag jag supa i alla fall. vill vara full och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela