Årsresumé 09

Publicerad 2010-01-10 23:22:42 i Bilder,

Januari
Ett nytt år. 2009. nyår spenderades med stina och pontus. vi drack whiskey och hade kul. detta var en månad som bestod av mycket kompis häng. Det var också månaden då jag förälskade mig i café 60. haha. jag blev besatt av twilight och lyssnade mycket på veronica maggio och säkert!.



Februari
I februari månad var det en hel del fest. bland annat matildas strip-party och ericas maskerad då jag klädde ut mig till bob marley. Jag och några vänner var och såg markus krunegård på cirkus och det hängdes väldigt mycket med vänner även denna månad såklart.


Mars
I mars var det första gången jag började umgås med min nuvarande flickvän. Vi åkte och skejtade med varandra och blev bara bättre och bättre vänner. Det festades och var en allmänt trevlig månad. Jag och stina hade också våran period som bestod av att ligga och spela tv-spel hela dagarna. kul. Jag var även på bio och gjorde annat skoj. Det var också denna månad som jossic flyttade hem till dalarna..


april
Det var i denna månad som jossic kom och hälsade på mig i stockholm efter flytten tillbaka till borlänge. det festades grymt mycket, hela 5 dagar i sträck. det umgicks med vänner och solen lyste.


maj
I maj månad blev jag och jossic tillsammans. hon blev nu min älskling och jag blev hennes. det kom väl som en chock för alla och till och med för mig själv. men svar ja: klart den bäst händelsen i mitt liv. Vad som mer hände under månade var att jag åkte till borlänge, umgicks med folk, hade picknickar och festade. I maj var även my på mitt landställe.


Juni
I juni månad började det hängas i parker. vi lekte och festade. jag och jossic var nykära och spenderade den mesta tiden med varandra. Jag spenderade även tid med vänner, var på stinas landställe och hade en massa myskvällar.


Juli
Det var nu som det var som varmast, jag hängde en hel del på mitt landställe och fick där besök av my. trevliga dagar må jag säga. jag saknade min fina extremt mycket men åkte då till borlänge för att träffa henne. Det var också i slutet av juli som vi bagav oss till emmabodafestivalen som faktiskt var en av de roligaste händelserna i mitt liv.


Augusti
I augusti var jag på emmabodafestivalen. Skitkul, vi var konstant fulla, dansade till underbar musik, konservmat och sov ingenting. underbara dagar. Det var också tacokväll hemma hos matilda och det umgicks mycket med min fina och vänner.


September
I september såg jag och min fina håkan på grönan och dagen efter valde vi också att spendera dagen där. Vi hade sex på en parkering och livet var underbart. Det var också insparksfest för ettorna även fast det var tvåorna som blev fullast. My fyllde år och vi hade ett kalas. Annars var allt ganska mycket som vanligt.


October
I october åkte jag och jossic till borlänge och hälsade på. en trevligt vistelse må jag säga. I klassen samlade vi in pengar till världens barn. Skolfottot kom och bella fyllde år. Det festades hemma hos my och Bella hade sitt födelsedagskalas.


November
I november månad var det mycket party. Det festades hemma hos älsklingen med underbara människor samt på en hel del andra ställen också. Det spelades in tokiga videor med my. Älsklingen fick besök av två nära vänner, sophia och andrea och vi var och såg filmen "upp". Denise kom även till stockholm och vi hade en heldag i gamla stan med henne.


December
Julafton och nyår är väl dom två mest stora händelserna denna månad. Även fast nyår inte blev så lyckat så är jag glad att det är ett nytt år. Julafton spenderades hemma hos min moster och vi hade jätte mysigt. Månaden bjöd också på jullov och sushikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela