thats what fridens are for

Publicerad 2010-12-03 09:26:03 i Bilder,

god morgon grabbar.
jani. jag skulle faktiskt egentligen vara i skolan nu.. men jag orkade inte gå på första lektionen. ska försöka ta mig iväg på den andra. eller kanske tredje.. heheh. nej andra faktiskt. dagen ser ut så att..
jag ska först gå till skolan, sen in till stan och införskaffa mig något att ha på mig ikväll och lösögonfransar.
efter det ska jag ta mitt pick och pack hem till erica och så ska vi fixa oss dääära.
sen ska vi väl möta upp my och sofia på hellströms och då blire party.
vi ska nog antagligen till wrap (indieklubben på söder) och feeeeeeeeeesta loss.
hopppaaaaaaaaaaaaaas på en skojig kväll. men när man har två av sina bästa vänner med sig kan ju inget gå fel.
eller? heheheh

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-12-03 16:39:31

soet chey

Postat av: Mija

Publicerad 2010-12-10 00:56:56

Du är så galet söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela