vi ska va dom vi vill vara

Publicerad 2009-11-11 20:11:13 i Bilder,

att kunna älska och att bli älskad är en gåva. en gåva att ta hand om. jag älskar och är älskad. och lyckligare än vi kan man nog inte bli. jajuste. vi. allt är vårat och vårat skapar ett vi. det är vår säng, vår lampa, vår bebis, vår kärlek och vår lycka. jag har lärt mig mycket. lärt mig vad kärlek är, och vad den inte är. hur mycket man är villig att offra och vad som annars är viktigt. vänner tex, vänner och kärlek är det bästa jag och många andra vet. när jag ser min kärlek, då ser jag en framtid. jag ser inte bara den där härliga personen som får det att bubbla och pirra innombords utan jag ser också att så kommer det förbli. en bebis kanske? ett hus? volvo? mormor och mormor? haha, komiskt det låter. men vore det inte sött? det jag vill få fram är i alla fall att jag älskar mer än någon annan vill jag lova. jag älskar josefin carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela