glitter

Publicerad 2012-09-26 15:44:43 i

hejhej.
sitter på jobbet och har döööötrist. Japp, och inte får jag gå hem än heller. Nej jag måste vara kvar här tills klockan åtta. Vilket betyder 4 timmars jobb kvar. Efter jobbet ska jag bara hem, tänkte kolla på någon film och sen försöka sova i tid med tanke på att jag börjar klockan åtta imorgon. Vill egentligen åka hem till baby, men bestämde mig nu för att sova hemma. Det är ganska stor skillnad på en timme till jobbet eller tio minuter sådär tidigt. På torsdag ska jag till stan med erica för att inhandla Mys födelsedagspresent och sen ska jag nog träffa david. På fredag blir det någon inte mycket. kanske skulle gå ut men jag känner mig inte alls på humör. Och på lördag är det Mys födelsedagsfest. TJOOOHOOOOO. Jaja grabbar. ska gå och diska lite nu. Sen ner och jobba igen............ hörs kanske senare. puss.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-27 21:14:20

vart brukar du gå ut?:) behöver lite tips.

Svar: hej. jadu. jag går i princip aldrig någonsin ut haha. men ah. jag skulle väl säga att slakthuset, strand, sommar och debaser är dom bästa klubbarna i stockholm.
Felicia Heller

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela