kärlek

Publicerad 2012-10-24 23:31:30 i

hejhej. längesen nu.
jag vet. tar inte bloggandet på så stort allvar men aja haha. Jag har inte så mycket att säga mer än att jag är världens lyckligaste just nu. Visst jobbet suger, men taggen på att snart börja plugga är enorm och sakerna som snart kommer hända får mig att bortse från allt skit. Faktiskt väldigt skönt att bara leva för framtiden just nu. Imorogn blir det jobb och träning. På fredag blir det att åka hem till davids mamma och käka middag och ja i helgen blir det nog antagligen halloweenfest. Skojskoj! Nu ska jag kolla på någon film och sen blir det till att ringa david och sen sova. SOV SÖTT! PUSS.
har jag sagt att jag har världens bästa pojkvän. att han är en såndär kille som man tror att man aldrig någonsin kommer att träffa. Häromdagen drog han iväg mig på en överaskingseftermiddag där han bjöd mig på is-baren i stockholm, indisk mat och sen bio. I förrgår stod han utanför mitt jobb när jag slutade med en stor bukett rosor. Aldrig har någon fått mig att känna mig så älskad. Jag vet att jag skriver mycket om honom, men tro mig.. det är han fan värd. MITT LIV. jag älskar honom, mer än jag trodde jag kunde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela