jag är kär i en ängel

Publicerad 2012-06-23 16:13:43 i

hejsan allesammans. ligger i soffan och dör. alkohol är så inte alls värt. igår åt jag och matilda en fin middag och dansade här hemma. Utanför sommar ångrade vi oss och drog hem till matilda istället. kändes ganska värt när vakten bad om 140 kr till inträde när jag jobbar där. var väl lagom arg. jaja. Har städat lite hemma idag och ikväll kommer dorota hit, blir lite myskväll. imorgon är det bara till att städa och packa och sen kommer david hit. På måndag morgon drar jag till borlänge och peace and love. Jag hoppas på att jag får med honom dit. hehe. jaja. ska återgå till mitt prison break tittande. Sen blir det nog iväg och handla lite mys till ikväll. aja. ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela