trött på allting.

Publicerad 2011-06-07 14:46:30 i Bilder,

hejhej.
sitter just nu i mitt rum och har frukstansvärt tråkigt. ska snart iväg och ha ännu tråkigare det vill säga till mitt jobb. dålig uppdatering dom senaste dagarna men har haft en hel del för mig. har dessutom gått runt och undrat vad fan som är felet på mitt liv just nu. nej jag vill inte påstå att jag alls är glad. till största del bara ledsen. deppbloggen nr 1 eller vad säger ni? men det är fan inte kul att vara olyckligt kär, vara tvungen att jobba alla dagar i världen eller att ha fruktansvärd huvudvärk dagarna långa. men jag vet att jag kommer må bra på fredag. för då, då tar jag studenten. puss.
bild från i söndags när det var klassåterträff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela