trying to breath trying to sleep

Publicerad 2011-07-18 11:31:04 i Bilder,

hejhej!
jag vet jag är urusel. funtade faktiskt ett tag på att lägga ner bloggen helt. Men icke sa nicke. jag ska fan ta nya tag nu grabbar. försöka lägga upp bilder och videor och så. Idag i alla fall ska jag snart försöka hoppa in i duschen och sen blir det hem till fanny. vet inte vad vi ska göra där men vi kanske beroende på vädret tar en promenix eller något. efter det ska jag leka lite med ylva. ska tvinga hit henne och kolla på film med mig. Imorgon får vi se lite hur det blir. Men men. Har i alla fall beställt ett örhänge från cocoo.se som ska komma typ idag. wiwiwi. längtar. förövrigt så mår jag väl idag lite bättre än alla andra dagar. Men fortfarande saknar jag kim så att jag dör. snart får jag träffa dig. jag hoppas allt går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela