att det får va som i en film

Publicerad 2011-07-26 20:19:15 i Bilder,

gårkvällen. gårnatten. ah igår alltså. om man säger såhär.
jag, erica, mikaela, jon och carl gick på bio. vi såg pirates of the caribbean. den var inte alls bra faktiskt. en riktig jävla besvikelse. aja efter bio gick vi till dovas. drack och väldigt packade. så packade att vi till slut fick för oss att gå och bada i plaskdammen utanför stadsbibioteket. Med kläder. aah. en snabb visit på mcdonken och sen tog jag, mikaela, jon och carl en taxi hem till dom. Där söp vi ännu mer och ja, en otroligt rolig kväll om man säger så. idag har jag bara mått dåligt. vaknade halv två och åkte och åt sushi med mikaela. ikväll ska jag inte göra ett jävla skit, men imorogn då då blir det malmö. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela