kiss me

Publicerad 2011-01-28 08:10:55 i Bilder,

God morgon!
klockan 12.21 går mitt tåg mot malmö. ska bli lika fint som alla andra gånger med dig hjärtat.
men innan dess ska jag ta mitt pick och pack hem till erica för att äta frukost. sen ska hon följa med till stationen. underbar bästa vän. i malmö ska vi idag vara med emilia och sen på kvällen kanske dricka. på lördag blir det utgång och på söndagen en mysig bakisdag i sängen. vi gillare.
en annan sak. hela mitt familj har ju gått och blivit sjuka. så alla bara yrar omkring i lägenheten och säger konstiga saker eftersom dom har feber. så ja det är i alla fall skitläskigt och jag har typ inte gått ut ur mitt rum på typ flera dagar mer är i typ 10 min. rädda mig för min familj har blivit galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela