ett tomt hål fyllt av luft

Publicerad 2010-01-11 22:26:22 i Bilder,

nu har jag hjärtklappningar igen. gråten sitter som en klump i halsen och jag får svårt att andas. och varför? varför denna ohjälpliga smärta. det kanske är som du säger, att jag har dåligt självförtroende. eller så är det bara viljan att allt ska vara så underbart men att livet bara tickar tills det en dag tar slut. jag får panik och vill bara krypa ner under täcket och låtsas som om du var där. men usch. jag hatar när jag inte får sova i samma säng som dig. jag hatar att inte få känna din lukt. jag hatar inte få känna din värme. jag hatar att du inte kysser mig godnatt. jag hatar att vara utan dig. kom hit mitt hjärta innan jag gråter sönder mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela