en del

Publicerad 2010-01-10 20:22:31 i Bilder,

okej hejhej.
har inte blivit någon bloggning för min del. jag har nämligen varit bortrest. i borlänge, det var en underbar helg där jag umgicks med fina människor. en hel del tänkande blev det också. så allt känns sådär fånigt klyschigt just nu. ganska underbart faktiskt. känns som att jag bläddrar till ett nytt kapitel i mitt liv där allt ska bli så mycket bättre. och årsresumén kommer. jag lovar. det går bara extremt segt. men inom några dagar är den uppe om jag inte lyckas få upp den ikväll. men ja, lite bilder.
det var en kväll då jag och min fina åkte till fridhemsplan för att kröka lite med vänner. kvällen slutade med att min fina blev aspackad och jag stennykter. men fint ändå på någe vis.
julafton. min extremt söta kusin iklädd solglasögon och en väldigt cool gitarr.
chillkrök hemma hos min fina. med my, jennie och viktor. en väldigt rolig kväll som bjöd på många skratt.
detta var då samma kväll och två personer som betyder så enormt mycket för mig.
kärlek till er era cpbarn.
besta hest ven.
jennie chilling on the mother fucking train. mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela