I will survive

Publicerad 2010-02-16 19:39:18 i Bilder,

morsnign korsning. ja vad finns det att säga. man kan säga att jag är ganska borta just nu. borta från bloggen och borta från allt i princip just nu. jag spendera min din till skolan, plugg, jobb och den tiden jag får över spenderar jag med jossic, vänner och hinner knappt med det. känns som att tiden rinner iväg, som att livet rinner iväg och jag stressar igenom varje dag endast för att hinna med BEHOV. inte vad jag egentligen vill göra. Jag vill ta med mig min älskling och mina vänner till en ö. bo där ett tag, ta det lugnt och bara mysa. varva ner helt enkelt. för just nu är allting så hektiskt. visst med nöd och näppe klarar jag av det, men bara till en viss gräns innan jag sitter och gråter. och det har mer blivit av en vana just nu, att gråta. men det är ganska skönt. att jag har börjat få hjärtklappningar, personlighetsrubbnigar, ökad trötthet och allmänt ont i huvudet oroar mig. men vet ni, det har varit så ett tag nu och inte förens nu känner jag att det börjar bli bättre. jag känner mig lugnare och gladare. just för att jag nu håller på att komma i fas. fortfarande är allt jobbigt. men jag ska aldrig ge upp. och dessutom har min far köpt en semla till mig, psst. säg inget till någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela