the world we live in

Publicerad 2009-11-05 19:22:43 i Bilder,

saknar. det är vad jag gör nu. saknar min fina. saknar en massa vänner. saknar min famlij. saknar livet. saknar allt ungefär. önskar att allt var som förr, fast att du var där med mig. på en fin äng, du, jag, mina bästa vänner, en gitarr och sol. jag vill inte att du ska sitta på en kryssning mitt ute i havet. och jag vill inte att det ska vara vinter. sommar, med nakna fötter. och dig. och dig. och dig. och dig. och dig. sen vill jag sjunga. tills jag storknar. som vill jag somna under stjärnorna med dig, du ska hålla mig varm hela natten inte bara med din famn utan med din kärlek till mig. saknar det är vad jag gör. kom hit nu, sommaren, du och mina vänner. så blir allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela