podcast, jobb och sånt där.

Publicerad 2013-03-04 22:14:21 i

Hejhejhejhej.
idag är det måndag. och starten på vad som komma att bli dom värsta dagarna i mitt liv. japp, jag ska jobba sönder mig. Vet ärligt talat inte när jag är ledig igen. Men jag ska försöka att inte hänga läpp för det. Det blir nog bra tillslut och helt okej sen när lönen kommer. Idag är jag ensam. Jag hatar sånna dagar = Sånna dagar David inte är hos mig. Jag kanske verkar töntig men ärligt talat så känns allt bara tomt och förjävligt utan honom. Men snart så.
Idag spelade jag och My in tredje avsnittet av våran podcast. JAG HOPPAS TA MIG FAN ATT NI LYSSNAR ♥
imorogn blir det jobb och sen antagligen träning efter jobbet också. Eller om jag orkar ta mig ut innan jobbet. Vi får väl an se. Förövrigt rullar livet på. Men är jävligt trött nu så ska ta och slagga. Vi hörs. förhoppningsvis tidigare än om typ 3 veckor. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela