update

Publicerad 2013-07-03 13:05:00 i

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Idag är den 3 juli. alltså mitt i jävla sommaren. Och faktiskt, till skillnad från förra sommaren så känner man faktiskt att det är just vad det är, sommar. Tiden bara rusar iväg och jag känner att jag aldrig riktigt hinner sätta mig ner och ta det lugnt. Och så fort jag sätter mig ner och tar det lugnt känns det som att jag måste springa iväg för att påbörja något nytt. Konstigt det där, det vi kallar livet. jaja.
För er alla som undrar så mår jag bra. Jag har inte dött eller något sånt där. Har faktiskt hunnit med en del på senaste tiden. Har hunnit vara i London, jobbat en hel del, umgåts med min kära pojkvän, festat, varit kaninvakt, umgåts med vänner, shoppat satan, avnjutit drinkar på ballen och en del andra sommarsysselsättingar.
Snart kommer My hem, vilket betyder att jag kommer känna mig lite hel igen. När alla åker iväg som dom gör blir det ju liksom som ett tomrum man riktigt aldrig lyckas fylla. Men snart så. Och vet ni? Det betyder också....dundundundudnudndund.... att våran PODCAST kommer tillbaka. Jag vet att ni har längtat.
Det har jag med ska jag säga. Dagens planer är INGA, vilket just nu känns ganska tråkigt. Men men. Hej så länge så kanske vi hörs om ett halvår. puss.
en liten bild på mig och några av mina favvisar. love you guys!
 

Kommentarer

Postat av: My Cecilia

Publicerad 2013-07-04 00:34:50

ÅH! Ingen längtar mer än jag <3 LOVE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela