feed the dada

Publicerad 2013-01-03 22:22:00 i

god dag. eller kväll.
ska sluta be om ursäkt för att jag inte uppdaterar. Jag gör det helt enkelt bara inte. Har sökt in till komvux nu. känns jävligt bra. Var på arbetsintervju idag, och ja det gick bra. Känner mig dock helt jävla full i magen, och allmänt trött på mitt jobb. Men annars så. annars är allting som vanligt faktiskt. Börjar väl faktiskt känna mig lite vuxen nu. Sjukt nog, som att livet är på g liksom. känns som att dagarna går så jävla långsamt fram till flytten och jag ba önskar att månaderna där emellan bara försvann. Eller nja, vissa datum kan få va kvar. AJA. Nu har jag börjat mitt nyttiga liv. Känns ok. Dock tror jag att min magge säger emot. den mår fan inte bra. Men så ska det va. Tänkte dra iväg min pojk och träna i helgen. Typ båda dagarna. Min helg blir lugn. Tvspelskväll hemma hos Fanny med david och massa coola typer. Sen nog en heldag med david. Kanske träffa my om hon har tid för mig. Ah, bra helg helt enkelt. Föresten, nyår ÄGDE! bästa nyåret i hela mitt liv. PS. jag är kär. DS,


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela