make me feel like I'm the only girl in the world

Publicerad 2012-11-01 15:21:38 i

hejhej. har varit lite konstig på senaste tiden. lite off och typ allmänt irriterad och ledsen. har fakiskt ingen aning om varför det har varit så. Och det har väl gått ut över folk runt omkring mig. Hoppas verkligen att det blir bättre snart för ärligt talat så är det inte roligt att känna som jag gör nu. Fick världens finaste sms precis av min älskade som fick mig på bättre humör. Han finns där för mig hela tiden, vilket jag är så jävla tacksam för. Snart ska jag åka in till stan och träffa erica. Ska bli jättemysigt. Sen ikväll åker jag hem till mitt hjärta. Saknar honom redan även fast jag träffade honom för tre timmar sedan. han är bäst. så jävla bäst bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela