milk

Publicerad 2012-03-07 23:39:07 i Bilder,

ganska frånvarande som vanligt. har helt enkelt inte så mycket fri tid över. Igår var jag med baby. Vi låg först och mös i sängen bara och senare åkte vi inte till stan. Vi löpte kaffe i gamla stan och gick till fotografiska längs vattnet därifrån. Hur mysigt och soligt som helst. Sen var vi på fotografiska och shoppade upp hela jävla shoppen där inne. Sen tog vi en tur till ett mysigt cafe och lunchade och satt bara och pratade och mös. Efter det träffade jag matilda och vi åkte hem till henne och lagade en romantisk middag och sen sov jag där. Världens bästa dag igår helt enkelt. Ah och idag har jag jobbat. inte så mycket att heja över. Ska alldeles snart sussa kudden och sen blir upp och jobba imorogn. Ska berätta en sak imorogn som är skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit cooolt. men ah. här kommer lite bilder från senaste dagarna. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela