fast car

Publicerad 2012-03-23 20:11:04 i Bilder,

jag vet ärligt talat inte vad det är som händer just nu. allting känns bara upp och ner och allting som verkade så säkert förut känns helt osäkert nu. Som att jag inte längre är säker på vad jag känner om någonting. Jag vet inte. Jag saknar den där tiden för typ tre år sedan. 2009, jag tror att det var ett bra år. Det hände mycket skit, mycket att må dåligt över. Men jag tror fan aldrig jag har varit så säker på någonting som då. Säker på mina vänner, på kärlek, på mitt liv, på allt. Men just nu är det bara en massa jävla tvivel överallt. äsch. jag kanske bara babblar på om en massa skitsaker. Men just nu känns allting bara FEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela