askan är den bästa på jorden

Publicerad 2012-03-26 23:20:11 i Bilder,

Hejhej. ligger i sängen just nu och ja gör inte så mycket. dom senaste dagarna har varit bra. faktiskt sjukt bra. i lördags var jag ute med malin och matilda på gayklubb. va bajskul i alla fall. Dock inte alls lika roligt när jag var tvungen att gå upp klockan nio på morgonen för att jobba. men aja. på södagen drog jag, matilda, ylva och david på big brother live. åkte och käkade lite på okq8 efter och sen tog vi alla fyra taxi hem. Kvällen spenderades i sängen med david och det är också precis vad som har hänt idag. Men senare kom matilda hit och vi åt mat och kollade på film tillsammans. Imorogn jobbar jag, inte alls roligt. men vad ska man göra. Måste dock upp tidigt för att ringa till ungdomsmottagningen och sen förbi apoteket innan jobbet. men men. nu ska jag slänga på någon film och sen ska jag sova. vi hörs imorogn. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela