vad vill du säga, när allting är sagt?

Publicerad 2012-06-22 11:50:10 i

igår hade jag ärligt talat en av de mysigaste dagarna på väldigt länge. Älskling kom hem till mig vid fyra, sen åkte vi och handlade middag och hyrde film. Sen satte vi oss på balkongen, åt mat, lyssnade på musik, pratade och drack lite öl i flera timmar. Vi somnade väl runt tre och baby lämnade mig vid sisådär nio imorse för att åka till sin kompis land. Ledsen tjej. Men nu har han faktiskt börjat leta efter peace and love biljett så vi får väl se om han kanske följer med nästa vecka. hoppas hoppas. men men, snart ska jag ta och börja städa lite här hemma sen blir det att möta upp matilda vid bea. Handla lite midsommarmat och sen börja kröööööka. ja vi hörs senare om inte kanske imorgon. pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela