Every little thing is gonna be allright

Publicerad 2012-06-04 14:06:06 i Bilder,

hejsan. igår var skitbra faktiskt. var och käkade donken med tjossan, ylva och mallan och sen åkte vi och hämtade upp matilda och åkte och kollade på big brother finalen. Så jävla bra att hanna j vann. Grattis!!! Efter det fick jag skjuts hem av hanna och malin. Kollade lite på andra avenyn och sen kom älskling hit efter han hade slutat. Vi mös och sen låg vi och pratade. Fick gråta ur all skit i hans famn och allting känns så jävla mycket bättre nu. Han är så fin och bra, han är bäst. Ikväll blir det att träffa sara och bränna lite skivor, sen ska jag jobba imorgon. Urk. Och imorgon måste jag fan sova klockan nio, börjar fan sju på onsdag. urk urk. Nu går baby på semester också, då kommer han få ta en jävla massa tid och bara vara med mig. punkt slut. aja. nog kärlekspratat här. nu ska jag kolla andra avenyn och äta en massa skit. hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela