someone like you

Publicerad 2012-07-23 14:19:12 i

Hejhej. igår var en trevlig kväll. Baby kom hit och hämtade mig, sen åkte vi in till stan för att möta upp jon, carl, deras kära vän från sydamerika, elin, jesper, ellen och einar. Satt på after och tog två öl och sen åkte vi hem och mös. Deckade i soffan till en film. Idag har vi myst och käkat frukost. Snart ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig för jag ska om ett par timmar börja röra mig mot jon och carl för en vinkväll. Senare ska också david komma dit. Blir nog en trevlig dag tror jag nog. Jaja, nu ska jag hoppa ner i ett bad och sååå. Men vi hörs imorogn. Imorgon ska jag och david försten gå och se den nya batmanfilmen. WIIHOOO. Förhandsvisning för fan. hoppas jag överlever bara... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela