dom tre orden.

Publicerad 2012-07-11 22:05:13 i

Hej grabs.
fullspäckad dag igen. Gick upp klockan halv sex, jobbade i åtta timmar åkte direkt in till stan för att leta efter en ny piercing eftersom jag tappade min på slakhuset i måndags. Men icke sa nicke. alla jävla butiker i hela stan hade såklart inte 2 milimeters tjocka näsringar. Var väl lagom svettig och sur efter att ha letat i typ en och en halv timme. Drog hem till felix en stund och mixade lite men fick svinont i huvudet så beslutade mig för att dra hem. Lyckades klara mig på 5 % batteri hela vägen från spånga till stureby och är mäkta imponerad. Efter det städade jag lite hemma och nu ligger jag och väntar på att älskling ska komma hit. Han slutar jobbet klockan tolv så det blir till att vänta. I helgen spelar jag på sommar igen för er som vill komma och spåra. Men men, nu ska jag titta på någon film och försöka fördriva tiden lite. puss och knulll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela