you you you you

Publicerad 2012-02-29 17:08:54 i Bilder,

Hejhej!
kom precis hem från jobbet precis. är helt jävla slutkörd. Dock fruktansvärt glad över att jobbdagen är slut... Men jobbar imorogn med tråkigt nog också 8-16. Dom där passen tar kål på en. Men sedan har jag bara ett pass kvar och sen är det helg. fy fan vad skönt det ska bli. Det märks verkligen att det börjar bli vår nu. Alla är så jäkla glada (inkulsive mig) och ja jag vet inte det känns liksom bra bara. Allting känns bra just nu faktiskt. Eller i alla fall väldigt stabilt och i alla fall helt okej. Känns faktiskt absolut inte så hemskt heller att gå och jobba imorgon. För efter jobbet imorogn ska jag nämligen träffa matilda myyyyyyyyyyyyyys. Helgens planer är väl inte så klara än, men tänkte nog försöka träffa baby under helgen och sen ska jag ut med erica på lördag. Ah, nästa vecka åker jag nog till malmö för att hälsa på kim. men vi får se! vi hörs senare. nu ska jag spela lite piano. ♥
på ett ungefär såhär såg jag ut idag.

Kommentarer

Postat av: Stephanie

Publicerad 2012-03-03 03:26:23

Du är så jävla bedårande söt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela