om du skulle köpa en biljett, skulle jag vara hos dig nu.

Publicerad 2012-02-27 18:29:58 i Bilder,

hejhej. dåligt uppdatering. I fredags var jag på födelsedagsmiddag hemma hos erica. det var supermysigt. efter det så mötte baby upp mig och vi åkte hem och mös. Det var väl det hela lördagen bestod av också tills jag började jobba klockan fem. På söndagen jobbade jag hela dagen och sen åkte jag på kalas då min bebbo ludvig fyllde sex. Efter det åkte jag hem till sara för myskväll. Och idag har jag varit på stan med matilda, fanny, fanny, kim och emilia. Trevliga dagar. Är helt slut och lite ledsen för jag saknar david. ah, men snart kommer tjocka släkten hit för vi ska fira mamma. sen ska jag kolla big brother och bara mysa ner mig i sängen. kanske kolla titanic också. hmm. sen blire att jobba imorogn! puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela