love story

Publicerad 2012-12-10 20:10:06 i

Hejhej. alltsååååååå.
mitt rum är så himla mysigt. vill aldrig gå härifrån. hihi. har en massa tända ljus och helt mysigt.
har jobbat idag, jag längtar till julen. även fast jag jobbar. för det ska bli så himla mysigt. att fira med familj, och mysa med julklappar, glögg och kalle anka. hih. satt precis och planerade lite inför nyår med My. Ser ut som att det kommer att bli awsome. Förhoppningsvis får jag detta nyår vara med alla jag bryr mig om. Förutom matilda då, men hon är ju långt borta just nu. Kvällens planer är väl att gå och lägga mig i hyfsad tid. tänkte väl ladda ner någon film. Saknar min älskade också. jättemycket. men honom får jag träffa imorogn. Vi firar föresten 8 månder idag. Vi har ju setts i över ett år nu men i alla fall. Gud jag skriver som en jävla tonåring, men jag är helt pirrig och julig idag så får väl skylla på det. jaja, hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela