shiiiiiiiitttt

Publicerad 2012-08-15 17:57:40 i

hejhej. jag tänkte bara skriva ett sånt där inlägg som antagligen bara mest kommer att bestå av att jag klagar men så får det vara nu. Jag är så trött. så jävla jävla trött att jag fan vill sova nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Men icke sa nicke, om jag somnar nu kommer jag alltså att vakna typ fyra på morgonen och det känns sådär halvkul. Imorgon börjar jag åtta, vilket är sovmorgon för mig. helt sjukt. men på fredag jobbar jag stängning och ja jag kunde inte vara mer än lycklig. Sjukt nog så uppskattar jag inte ens att sluta tidigt med tanke på att jag ändå måste gå och lägga mig vid sisådär åtta på kvällen. ah som ni kanske förstår har jag inget liv. Nääe, jag går och lägga ner mig, sover, jobbar, sover och ja so on. Skitkul. Jag ska väl egentligen inte klaga eftersom att bortsätt från mitt extremt tråkiga jobb så har jag det jävligt bra. Men jag är bara sååååååååååååååååå trött. Längtar verkligen tills i oktober då jag och david ska åka till grekland. nej nej, nu ska jag käka någon slags middag och sen krypa ner i sängen och kolla på the hunger games. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela