you will break my heart

Publicerad 2011-10-29 17:55:59 i Bilder,

fy fan vilken natt. helt jävla galen grabbar. det var fest hemma hos jon och carl. matilda, emma och ylva var med där. Jag blev stenfull och ah man kan väl säga att jag spårade ganska rejält. senare kom också min baby mikaela dit. somnade väl vid typ halv sex imorse och jon tyckte att jag skulle upp nio i morse. jag, carl, fredde och jon åkte och käkade pizza och jag har nog seriöst aldrig mått så dåligt. jon fick släpa mig hela vägen till pizzerian för jag kunde inte gå själv. och då skämtar jag inte. det gjorde liksom ont för mig att gå. ikväll ska jag i alla fall hem till matilda och ha lite myskväll. men först ska jag äta sushi med mami. Jaja! tänkte fortsätta kolla på andra avenyn nu. puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela