update

Publicerad 2011-10-25 01:11:57 i Bilder,

hejhej!
idag har det fan varit en helvetesdag. bokstavligt talat. jag har mått så fruktansvärt dåligt, har varit sjukt trött och bara varit allmänt deppig. började jobba klockan åtta imorse och slutade fyra. Men mattias övertalade mig att stanna kvar och göra honom lite sällskap på rasten. så stannade väl till klockan sex sedan lämnade jag jobbet för att ta mig in till stan. jag blev ganska arg sådär halvvägs när jag insåg att jag hade glömt mitt kort på jobbet. det var bara att åka tillbaka då. efter det mötte jag fanny och vi chillade på swedenhof. Jag skämtar inte när jag säger att jag har nog aldrig garvat så mycket på så kort tid. jag har träningsvärk i magen nu. ah nu är jag hemma i alla fall. Ska snart slagga för att jag ska upp imorogn och träffa stina min fina. det var fruktansvärt längesedan. vi ska ta en fika och prata lite om vad som hänt och inte hänt. jaja. nu ska jag fösöka få i gång någon bra film. vi hörs imorogn grabbs!
stina min bebis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela