no lies

Publicerad 2011-10-15 07:45:08 i Bilder,

Hejhej!
klockan är tjugo i åtta och jag är vaken. på en lördag. ja det är sjukt. Igår jobbade jag ju till stängning men efter jobbet tog jag mitt pick och pack hem till mattias. Vi kollade på världens roligaste serie, och vi båda låg och grät av garv. Sen mystes det lite och efter mycket om och men lyckades vi tillslut somna båda två. Vaknade imorse av tretusen alarm och vi gick hela vägen från stuvsta till hagsätra. Så nu är jag skitpigg. Idag ska jag och mamma äta lunch tillsammans och sen ska vi gå och se one day på bio. Förhoppningsvis kan jag lyckas få hit någon ikväll. Blir en nykter helg denna helgen! jaja. ska försöka sova lite nu så jag kan hålla mig vaken under bion. puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela