jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

Publicerad 2011-10-20 01:23:55 i Bilder,

hej ♣
klockan är alldeles för sent och jag borde verkligen sova. men av någon udda anleding är jag superpigg. har kollat på ett antal avsnitt av sex and the city, pratade med både matilda och mattias i telefon, ätit en piggelin samt försökt att rätta till mitt täcke ett antal gånger som verkar ha en förmåga att inte alls vara som jag vill att det ska vara. imorgon ska jag jobba, men börjar klockan tre så jag får i alla fall sova. dagen idag har varit ett rent jävla helvete, har varit sjukligt irriterad och mått allmänt piss. Men det känns faktiskt mycket bättre nu, tack vare min underbara vän matilda. jaja. nu ska jaag kolla ett (och då menar jag bara ett) avsnitt till av sex and the city och sen ska jag försöka få mig lite skönhetssömn. pöss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela