jag ska sakna dig imorgon.

Publicerad 2011-10-01 19:35:28 i Bilder,

känner att det blir väldigt mycket egobilder nu för tiden. men men. idag var jag på stan med erica. inhandlade en ny skjorta och sen tog vi en kaffe. åt på restaurang hann vi också med. Snart ska jag träffa ylva. tror det blir myskväll bara. imorgon ska jag inte göra mycket mer än att städa lite och sen får vi gäster här hemma för min bror har fyllt år. är det någon i denna värld som har ett bra tips på någon billig och bra second hand så får ni gärna hojta till!
tror jag har spelat den här låten 300 gånger på spotify. lyssna! puss. ♥

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-10-01 21:56:26

Du är så fin i din septum!!

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-10-03 23:13:32

Ååh världens bästa låt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela