SÄLJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2011-05-20 18:08:50 i Bilder,

Tänkte försöka sälja lite kläder här på bloggen! så om ni är intresserade skriv en kommentar i rutan. det mesta är aldrig använt eller endast ett fåtal gånger. ♥ och priser kan diskuteras.
parkas från hm. 100 kr storlek 34 men funkar om man har storlek 36 och 38 också.
skjorta 50 kr storlek medium. Fin oversize skjorta. använder bara inte.
kofta från monki. 100 kr. jättemysig att ha på sommaren! använd en gång. storlek small.
linne från monki. 40 kr. jättefint med höga shorts eller byxor. storlek small
väska från lindex. supersöt men har aldrig hunnit blivit en favorit. 60 kr!
väska second hand. 60 kr. favvoväskan förut.
stickat från monki. 100 kr. storlek medium.
långklänning från monki. 70 kr. aldrig använd! storlek small eller medium
jeans från hm. storlek 38. 80 kr! skitsnygga på! ganska höga i midjan
byxdress från weekday. Skitsnygg men passar inte på mig. 150 kr. storlek small. Den är i shortsmodell om det inte syns. väldigt skön på sommaren.
söt kjol från hm. storlek 38. 60 kr.
jacka från zara. skitsnygg och är asnajs men råkade köpa en storlek för stor. tror jag köpte den för 800 eller något. men 250 säljer jag den för här! storlek medium!
linne från monki. supersnyggt! 50 kr. storlek: small!!
sammetskjol från monki. har även en i svart. denna är blå! båda kostar 40 kr st!! SMALL! och medium!
stentvättad jeanskjol från carlings. 100 kr. storlek small/medium. puuussssss

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2011-05-20 18:47:33

PAX ETTA SKJORTAN!

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-05-21 01:49:12

Ååååh jag har ångrat länge att jag inte köpte det där linnet från Monki, det du säljer för 40 spänn. Jag köper det jättegärna.

Postat av: Stina

Publicerad 2011-05-23 18:41:45

VÄSKORNA! PAXADE! BYXDRESS, KANSKE FETT JÄVLA PAXAD! knasigt att typ den enda gången jag faktiskt frivilligt läst din blogg så gör jag såna här fynd! WOW! Stina har näsa för billiga grejer hon egentligen inte behöver! AWZM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela