kalla mig cp. kalla mig bög.

Publicerad 2011-05-22 01:38:17 i Bilder,

Hejhej!
sitter i soffan och gör inte så mycket. funderar snart på att sussa kudden. men ah har lite för mycket i hjärnan just nu så vet inte om jag kommer att kunna sova. haha. imorogn jobbar jag. verkligen superkul. den här helgen har verkligen typ varit så otroligt tråkig. med plugg och jobb. men ah på måndag kommer älskling hit och stannar till torsdag så ja det är ju bra i alla fall. jag ska nog försöka lägga mig och sova nu. men vi hörs imorogn grabbar. byebye!

Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2011-05-22 09:21:50

tills fredag baby:)

Postat av: EMMAS

Publicerad 2011-05-22 11:11:26

dagens blogg är nu avslutad :D Kika in och se om de blev du som vann :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela