just a trip to the past

Publicerad 2011-05-22 13:04:58 i Bilder,

jag satt här och tänke. tänkte igenom gamla minnen och gamla händelser. när jag kom och tänka på hur tacksam jag egentligen är för att ha det så bra som jag har det nu. Jag tänkte skriva lite om vad som har hänt i mitt liv faktiskt. om det är någon som är intresserad så here you go.
Jag börjar faktiskt ganska tidigt med nian. helt klart en av de bästa perioderna i hela mitt liv. jag var lycklig. och dagarna gick väl mest ut på att sitta på en gräsplätt med en gitarr och en massa vänner. och jag kommer nog alltid att minnas den tiden som den bästa. kärleken jag hade då var också ett stort plus i mitt liv. och faktiskt det som föräldrade mig till den jag är idag. det vill jag bara tacka för.
Jag började gymnasiet, skaffade nya vänner. men saken var inte alls detsamma. inte samma gamla vänner som jag var så nära. Inte samma genemskap. mer skitsnack och det kändes som att jag var tillbaka i lågstadiet. men jag ska inte klaga. jag har haft jättekul. jag träffade min andra kärlek. vet inte riktigt vart jag ska börja. jag trodde väl antaligen att jag var i ett bra förhållande. men nej. otrohet, lögner och falskhet. och jag är faktiskt tacksam över att jag har sådana vänner som jag har som faktiskt drog ur mig ur den där skiten. där kommer vi till en annan sak. hur mycket jag älskar mina vänner för att ha funnits där för mig. särskilt under den perioden. så ett stort tack till er. ni vet precis vilka ni är. att må så dåligt har jag aldrig gjort och jag skulle aldrig ha klarat mig utan er.
nu går jag sista året på gymnasiet. trodde aldrig att tiden skulle gå så fort men det gjorde den.
mitt liv nu är så bra som det kan bli tror jag. jag har underbar vänner och allt är super. Jag höll ett tag på att falla. jag mådde verkligen skit men efter allt stöd blev allting bra igen. Under den här perioden träffade jag också någon som gjorde allting så mycket lättare. min tredje kärlek. och förhoppningsvis också min sista. han gjorde mig faktiskt till en person med självförtroende. och efter att ha varit med om så mycket skit fick mig att tro på mig själv igen. just nu skulle jag bara vilja skrika ut hur fruktansvärt kär jag är i dig och hur glad jag är att du finns i mitt liv. men jag tror faktiskt redan att du vet om det. och en framtid. det ser jag med dig.
hur som haver. vill jag tacka alla mina vänner och kim för att ni är bäst.
jag älskar er.

Kommentarer

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Publicerad 2011-05-22 14:54:47

sv: tack tack:D!!

allt bra?

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Publicerad 2011-05-22 15:22:47

sv., det är bra här med :D!

Postat av: Kim

Publicerad 2011-05-22 22:29:39

Jag älskar dig<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela