boring

Publicerad 2011-03-29 22:23:52 i Bilder,

Basics
Hårfärg? för tillfället är jag rödhårig. och lite brunhårig. typ.
Ögonfärg? det skiftar faktiskt. men det brukar växla mellan blå, grön och grå.
Använder du smycken? i princip varje dag. halsband är väl det som kommer mest till användning men ibland också någon ring eller något fint örhänge eller armband. men alltså halsbad. me love.
Vad heter du i mellannamn? Maria
Använder du smink varje dag? Ja det gör jag. men det händer väl att jag inte har smink.


Relationships
Är du sexuellt attraherad av din partner? För tillfälle har jag väl inte direkt någon partner. Men kim. mmm. give me some of that liksom.
Litar du på din partner? Om jag inte litade på den jag var tillsammans med skulle jag inte vara tillsammans med den.
Hur många gånger har du varit kär? 3 gånger.
Vad skulle du aldrig acceptera i ett förhållande? Otrohet är något som enligt mig inte ens existerar. har ju råkat ut för det själv och det är inte alls kul. så nej. inte otrohet. annars är svartsjuka inte bra eller om man ljuger.
Skulle du vilja veta om ett ex fortfarande hade känslor för dig? nej. finns ingen anledning.


Favorites
Sak att göra en regning dag? Ligga i sängen med kim hela dagen. prata om livet. drick en kopp te och lyssna på musik.
Årstid? Sommar. utan tvekan. åh. i sommmar, peace and love. kim. spanien. vänner. längtar. ♥
Vinteraktivitet? PULKA UTAN TVEKAN! wiiii.
Tidning? Elle eller DN. yes boys and girls. fin blanding.


Have you ever
Duschat med någon av motsatt kön? Jajamensan!
Varit otrogen? Nej. aldrig någonsin. kommer aldrig vara det heller.
Kysst någon i regnet? Ja det har jag nog gjort.
Varit med i ett tvprogram? Jag har väl suttit i publiken. men liksom aldrgi haft någon roll. haha.
Hört att du är lik någon? Hahah. ja ni. jag har väl fått höra både ris och ros när det gäller personer som liknar mig men jag själv skulle nog säga att jag inte alls liknar någon.

What is
Saken du har närmast din dator? Min säng. wiiiwiw. ligger i den nu.
Din favorit typ av film? Skräckfilm verkligen. annars är det nog fina kärleksfilmer. ha.
En låt du har många minnen till? en låt som alltid väcker minnen är: det snurrar i min skalle - familjen.
Din största rädsla? Gud. att jag ska förlora allt som betyder något.
De senaste du smsade till någon? jag vill ha dig nära mig. du betyder allt - till kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela