somtimes it last in love, sometimes it hurts insted.

Publicerad 2011-07-22 23:17:11 i Bilder,

Haha.
jag har lust att skratta, skratta så jävla högt. du är ett jävla skämt. ett jävla skämt.
ibland undrar jag faktiskt om världen ska se ut såhär. alla bara ljuger, alla snackar skit. Och jag tror fan inte att någon på riktigt bryr sig. jo, mina nära vänner. men usch, jag vill bara spy på dig och alla andra som är precis likadana som du. Folk som gör illa folk. Jaja!
till något roligare. Idag har jag jobbat. haha kanske inte så roligt. Men men. Har snackat lite med både matilda, erica och mikaela idag i telefon. I helgen är jag ledig, ska nog antagligen bara träffa erica, vad jag vet än så länge! Sen på måndag ska jag ju som sagt försöka få ledigt från jobbet, då blire shopping med mikaela och senare blir det också bio med ylva och antagligen johan. Snart är det pride. JAG LÄNGTAR!!!!
snart är kim hemma. jag älskar dig. mer än du förstår. och det kommer jag alltid att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela