never mind i'll find someone like you.

Publicerad 2011-07-25 09:53:25 i Bilder,

hejhej. ska snart kila iväg till jobbet. skitkul att jobba när det är löning.. eller?
jaja. slutar i alla fall sju så efter jobbet kommer mamma och pappa och hämtar mig, sedan blir det middag på någon restaurang och efter det tar jag mitt pick och pack in till stan för att möta upp erica, jon, carl och ylva för bio. Det är pirates som är på tapeten. Kommer bli super. Sen ska vi nog antagligen ut och ta någon öl efteråt. Förhoppningsvis kanske vi träffar på mikaela också. Men men! nu måste jag börja röra mig.
på onsdag blir det malmö. du vet vad jag önskar.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-26 17:06:42

Nobody's like me..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela